sobota, 10 marca 2012

Cześć! Farbowanie włosów, zespół i przyjazd do Polski...


Jak mówi nagłówek: farbowanie włosów... Chodzi mi teraz o Bellę Thorne! Tak! O Bellę. Pofarbowała włosy a raczej końcówki włosów. A oto zdjęcie:

Mi się podoba! A wam?
Dobrze, czas na dalsza część nagłówka. A brzmi ona tak: zespół... . Chodzi mi teraz o Chine McClain. Założyła zespół z własnymi siostrami! A oto ich zdjęcie:
          

Śliczne wyszły...♥
No i teraz czas na ostatnią część nagłówka: przyjazd do Polski... . Właściwie przyjechać do Polski ma Justin 
Bieber, ale jeszcze nic nie wiadomo...nie którzy sądzą i myślą: o czym ona pisze? dla czego o nim? . I pewnie pomyślicie że piszę tak sobie o nim piszę bo jestem jego fanką. Ale prawda jest inna...a mianowicie taka: to jest blog o gwiazdach więc pisze dla wszystkich i o wszystkich najsławniejszych gwiazdach, więc nie miejcie za złe jak napiszę coś o kimś kogo nie lubicie...;) 
Więc powrót do tematu. Tak dokładnie to tylko plotka ale może okaże się prawdą?!
A teraz zdjęcie:



Mam nadzieję że ta plotka się sprawdzi, gdyż nasz może zacznie odwiedzać więcej sławnych gwiazd?!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie ale NIE REKLAMUJ SIĘ!

Obserwatorzy