piątek, 9 marca 2012

Hejka na moim nowym blogu! :D

Cześć! Nie którzy może mnie znają z tego http://najfajniejsze-seriale.blogspot.com/  bloga. Założyłam tego bloga z kilku powodów, a dokładniej 3:
1.Lubie pisać blogi.
2.Napisałam go gdyż nie chciałam pisać o innych rzeczach na moim innym blogu.

3.Dla tego że mam te dwa powody.
Mam nadzieję że tego bloga również będziecie czytać! Postaram się pisać i dodawać codziennie notki. Na wstęp dam wam 2 piosenki: 


Mam nadzieję że większość z was ją zna. :) 
I kolejna:


Ta również jest fajna. Chyba wszyscy ją znają... :D

No, na dzisiaj to chyba tyle...Wiem że dzisiaj troszeczkę nie na temat...jutro dodam nowe notki i informację.Postaram się wchodzić codziennie! Do następnej notki, albo po prostu do jutra!
DOBRANOC!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie ale NIE REKLAMUJ SIĘ!

Obserwatorzy