sobota, 24 marca 2012

Przeparaszam, piosenka i...

Przepraszam że nie pisałam! Postaram sie to wszystko nadrobić! A teraz przechodzę do drugiej części.. Zapewnie jeżeli wchodziliście na mojego drugiego bloga , to powinniście znać tą piosenkę:

Jak zapewne wiecie śpiewa ją Stefanie Scott.
I teraz czas na tą część z "i"... Chciałam zrobić taki weekend z gwiazdą...Ale to za tydzień. Jest tam również odpowiedź(cytuję): "Żadna z tych, napiszę w komentarzu ;)" . Jeżeli zaznaczycie tą odpowiedź to musicie odpowiedzieć w komentarzu pod "specjalną notką", którą dodam za chwilę. A teraz piosenki  na rozpoczęcie weekendu! :D

To śpiewa Selena Gomez! :D

A to śpiewa Zendaya Coleman! :D

Bella Thorne. :D

Jak pewnie zauważyli niektórzy, dodałam piosenki naszych gwiazdek, które są w mojej ankiecie. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie ale NIE REKLAMUJ SIĘ!

Obserwatorzy